آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قلعه نویی: آرزویم قهرمانی در آسیا است

  • کد خبر: ۱۵۷۹۰۳
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
قلعه نویی: آرزویم قهرمانی در آسیا است
امیرقلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه مراسم افطاری اهالی فوتبال از رویاهایش برای قهرمانی با تیم ملی در جام ملت‌های آسیا رو نمایی کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان مراسمی به عنوان افطاری اهالی فوتبال در یکی از تالار‌های تهران برگزار می‌شود. شنبه شب نیز با حضور جمع کثیری از پیشکسوتان فوتبال ایران و همچنین اصحاب رسانه که همواره در این مراسم حضور دارند، برگزار شد. در این مهمان صمیمی امیر قلعه نویی هم حضور داشت که بیش از سایر مهمان‌ها نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرد.  

قلعه نویی در حاشیه این مراسم درباره تیم ملی حرف‌های کوتاهی زد که جالب توجه بود. امیر که در یک میز کنار شاهرخ بیانی، صادق درودگر و مالک باشگاه نساجی نشسته بود درباره اینکه چه اهدافی را با تیم ملی در جام ملت‌های آسیا دنبال می‌کند، گفت: «امیدوارم طاعات و عبادات مردم عزیز ایران در این ماه مبارک مورد قبول درگاه خداوند قرار گرفته باشد. ابتدا برای سلامتی مردم ایران دعا می‌کنم و بعد عاقبت به خیری همه ما. چیزی که مهم است اینکه بتوانیم در جام ملت‌های آسیا بهترین عملکرد را از تیم ملی به جا بگذاریم. آرزویم قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است و دوست دارم با تیم ملی به این مهم برسیم. باید همه دست به دست هم بدهیم و قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم.»

تیم ملی در دو بازی تدارکاتی ابتدایی خود مقابل روسیه به تساوی رسید و توانست کنیا را از پیش رو بردارد. قرار است اردوی جدید تیم ملی در خرداد ماه برگزار شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->